אנו גרים בדירת קרקע ושכנים מעלינו (שוכרים) זורקים שאריות של אוכל,סיגריות דבר אשר גורם לנזק לגינה ולרכוש. ניסינו לדבר עם משכיריי הדירה ואף עם שוכר הדירה, אך הוא בשלו אינו מעוניין שיטרידו אותו בנושא. פנינו למשטרה הגשנו תלונה כולל הוכחות המעידות את הנזק הנגרם אך גם המשטרה לא עשתה כלום בנידון. אנו מעוניינים להגיש תביעה משפטית על הנזק שנגרם ולקבל פיתוי , מה הדרך הטובה ביותר לטפל בנושא זה?
עו"ד ולתבוע. בכל שאלה נוספת ניתן לפנות גם בטלפון
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
קויים ולא בוצעו תיקונים בכלל או כפי שצריך הרי שאתה צריך להפגש עם עו,ד כדי שינקוט בהליך משפטי מתאים נוסף. לגבי הפיצוי הכספי, עוה,ד שתפגש איתו ידע כיצד לפעול גם בעניין זה. בכל שאלה ניתן לפנות גם ט...
המשך תשובה