שלום, אנחנו גרים בבתים מדורגים ,בית מעל בית.. הבית שלנו נמצא עליון ומשם הגישה לדוד שמש של השכן מלמעטה. כדאי להגיע לדוד צריך לעבור דרך הבית ולהכנס לחד השינה שלנו ומשם לצאת למרפסת. על פניו אין דרך אחרת להגיע לדוד,אלא אם מציבים סולם גבוהה במיוחד ומתפסים מלמטה. האם יש חובה עלי לתת לשכן לעלות לסדר את הדוד שלוו או שאני יכולה לדרוש שימצא דרך חלופית,כדאי לציין כי בשבוע האחרון הם נכנסו 4!פעמים כדאי לסדר משהוא בדוד. אודה על תשובתך. אורית
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
התשובה קצת יותר מורכבת. באופן עקרוני ותיאורטי, אתה צודק. ואולם מן הבחינה המעשית, יהיה קשה להוכיח כי דירה פלונית ספציפית מתוך ה"טור" המדובר היא שהשליכה מגבונים, ככל שמשפחה זו תכחיש זאת. ...
המשך תשובה