מה אפשר לעשות כאשר דייר (ששוכר את הבית)מכנה את רכביו בשביל המשותף בניגוד להחלטה משותפת של כל הדיירים. הוא משתמש בשביל כחניה ציבורית שמשמשת אותו ואת לקוחותיו. יש לציין שלכל דייר יש חניה לשתי מכוניות. ההחלטה המשותפת שלנו היא להשתמש בשביל אך ורק כמעבר לכניסה ויציאה מהחניה הפרטית. הדייר הודיע לנו שיעשה בשביל כראות עניו..

שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
בנוסף הגג המדובר הוא גג משותף ליותר מבעלי נכס אחד, הרי שלכאורה קיימת חובה על כל הבעלים להשתתף בהוצאות הסבירות של שימור המצב הקיים ותיקון הגג כנגד נזילות, ואין זה משנה כי במקרה קרה שבצד שלך אין נזילות....
המשך תשובה