שלום רב. מזה כחודש שכנתי מטרידה אותי. זה החל מכך שהבן הבוגר שלה מרעיש בשבת לפנות בוקר, מזמין חברים, מדליק נפצים ויושב לשתות בחדר מדרגות. שוחחתי עם השכנה מספר פעמים אך לא נפתר הדבר. היום חלה הסלמה בסכסוך כאשר הילדים של השכנה השליכו שקית מים מקומה 2 אל בני הקטן. מיותר לציין שבגדיו נרטבו והוא נבהל. הזמנתי משטרה אך השוטר הקהילתי רק הזמין אותי למוקד בהמשך השבוע. מה מומלץ לעשות כעת?
לשכנים מכתב דרישה והתראה לפני הגשת תביעה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
לפי שתיארת הענין אינו חוקי אך כדאי שתפני להפגש עם עו"ד שאף ינפיק מכתב התראה לפני תביעה. בכל שאלה אחרת אפשר גם טלפונית ...
המשך תשובה