שלום רציתי לשאול מה החוק או מנהג כשיש 3 דיירים בבניין וכולם מרחיבים דירותיהם ובמקרה זה צריך לעשות 4 יציקות שזה רצפה ראשונה וכן הלאה . אבל מהרצפה הראשונה רק הדייר בקומה ראשונה נהנה מזה .האם כל הדיירים צריכים לשלם על הריצפה הראשונה .ואיך נוהגים כשיש דייר רביעי שמשתמש ביציקה האחרונה רק למרפסת לא מקורה תודה מראש
מצריכה פניה לעו"ד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
דין שאסר על דייר לעשן. ראשית צריך להנפיק לשכן באמצעות עוד מכתב התראה אחרון. למטרה זו כדאי לפנות ולהיפגש עם עו"ד אצלו במשרד. ...
המשך תשובה