שלום רב. צריכה חוקים לגבי זכויות שלי במצב של קיר תומך במגרשים עם הפרש גובה של 1.5 מטר. אני במגרש הנמוך וקיר לפי הערכה של 2 מהנדסיי בניין במצב בטיחותי גרוע. המגרש שלי גובל עם 4 שכנים וקטע שדורש תיקון קיר גובל עם 2 שכנים, שאחד מהם לא מסכים לתיקון. מה עליי לעשות? תודה מראש
שהשאלה מצריכה פגישה עם עו"ד ויעוץ פרטני.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
הראשונה, אכן קיר חיצוני של דירת גן שהוא קיר הבניין מהווה רכוש משותף. לגבי פרגולה, אין צורך באישור של ככל דיירי הבניין ואפילו לא של חלק מהם, כל עוד זה עומד בדרישות העיריה...
המשך תשובה