שלום לכולם,יש לי בעיה שמטרידה אותי מאז שעברתי דירה. אני גר בדירת גן בבניין של 4 קומות,השכנה שמעלי עשתה תוספת בנייה של חדר מהמרפסת וסגרה את זה עם כיסוי מברזנת עכשיו נוצר רווח בין החדר לכיסוי ושם מתרבים יונות ולפעמיים נופל יונות מתות או גוזלים ומלא צואת יונים. אחרי שיחות רבות השכנה לא מוכנה לטפל בבעיה ולסגור את הרווח. אי אפשר להוציא את הילדים לגינה כי זה מחלות ונוצר ריח רע. מבקש יעוץ מה עלי לעשות ולמי לפנות כדי לטפל בבעיה..תודה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
ואם כם הדבר מקים זכות לפיצוי של עד 50 אש"ח ללא הוכחת נזק וגם לצו להסרת המצלמות וצו מניעה להקמתם מחדש. בכל שאלה אחרת ניתן גם טלפונית ...
המשך תשובה