שלום רב לעו"ד פרץ קיימות כבר הרבה פסיקות של בתי המשפט בעניין האכלת חתולים. ראינו פסיקה של בניין לידינו, בו נפסק, כי נאסר על האכלת חתולים בתחום הרכוש המשותף ובמרחק של 1 מטר מגדר הבניין. האם יש צורך לכל וועד בית להגיש תביעה לבית המשפט בכדי שגם בבניין שלו, לא יאכילו חתולים, או שקיימת לכך פסיקה גורפת לעניין זה. תודה ובכבוד רב, משה
נוספת ניתן לפנות גם טלפונית
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שלכם אין ועד-בית. אמנם מצב לא טוב, ואולם אין חוק בעולם שיכול לחייב אותך לשאת בתפקיד זה אם אינם מעוניין בכך. ההחלטה היא שלך ושלך בלבד. אין חובה שימונה מחליף כתנאי להתפטרותך. בכל שאלה ניתן גם טלפונית ...
המשך תשובה