שלום רב לעו"ד פרץ קיימות כבר הרבה פסיקות של בתי המשפט בעניין האכלת חתולים. ראינו פסיקה של בניין לידינו, בו נפסק, כי נאסר על האכלת חתולים בתחום הרכוש המשותף ובמרחק של 1 מטר מגדר הבניין. האם יש צורך לכל וועד בית להגיש תביעה לבית המשפט בכדי שגם בבניין שלו, לא יאכילו חתולים, או שקיימת לכך פסיקה גורפת לעניין זה. תודה ובכבוד רב, משה
נוספת ניתן לפנות גם טלפונית
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
נדמה שזה לא חוקי. הסיבה לכך היא שמדובר בתחזוקה של רכוש משותף לכולם ולכן כולם צריכים להשתתף בהכל, וזה ממש לא רלבנטי שבמקרה זה עובר בשטח שלך, ולכן, בהתאמה, אתה לא צריך להיות מקופח כתוצאה מכך. ...
המשך תשובה