אני גרה בבית משותף , עקב נכותי ביקשתי וקיבלתי אישור לבניית גשר לנכה וכניסה נפרדת . השכנים חתמו. , הגשר נבנה והשכנים התחרטו ועושים הכל על מנת להרוס לי אותו בכל דרך חוקית . שאלתי האם יש. דרך חוקית לפנות לגורם כלשהו ולרשום את הגשר בטאבו או בדרך אחרת כדי שיהיה פרטי . השכנים באמצעות ילדיהם הפכו את הגשר למגרש המשחקים שלהם ורצים עליו הלוך ושוב כדי להפריע. תודה
ברור מהשאלה על מה בדיוק נחתם ובכל שאלה נוספת ניתן לפנות גם טלפונית.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
נדמה שזה לא חוקי. הסיבה לכך היא שמדובר בתחזוקה של רכוש משותף לכולם ולכן כולם צריכים להשתתף בהכל, וזה ממש לא רלבנטי שבמקרה זה עובר בשטח שלך, ולכן, בהתאמה, אתה לא צריך להיות מקופח כתוצאה מכך. ...
המשך תשובה