אנחנו גרים בקומה 5 מתוך 6 קומות (2 דיירים בקומה) דייר אחד בקומה 6 התקין את יחידת העיבוי של המזגן המרכזי על דופן מעקה הגג, גורם לרעש +ויברציות דרך הקירות אל תוך חדרי הדירה שלנו, מסרב לשנות את ההתקנה. דייר שני התקין משאבת בוסטר בחדר המדרגות, פועלת כל מספר דקות, מרעישה ומרעידה את קירות הדירה שלנו. נא עזרתך תודה
להתקין במקום המיועד לכך בהתאם לתכניות ולתשריט הבניין אחרת קיימת עילת תביעה. בכל שאלה נוספת ניתן לפנות גם בטלפו
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
יש חדירת מים כפי החשד ושלגביו יש בעיית איטום הוא קיר משותף של הבניין או קיר חיצוני של מעטפת הבניין? בכל שאלה נוספת ניתן להתקשר טלפונית ונסייע. בברכה, עו"ד עודד פרץ ...
המשך תשובה