שלום, אנחנו גרים בבית פרטי שנמצא בעלייה. מאחורי הבית יש קרקע גבוהה שעוד השכן לא בנה בה בית. השכן פנה אלינו לבניית גדר משותפת. הסכמנו. התחלנו את החפירות, אחרי החפירות -כרגע יש תהום של 3.5 מטר נזכר שאינו מוכן להתחלק בחצי מהסכום- מוכן 20 אחוז או שלא. הפסקנו את העבודה. מה האפשרויות? כרגע אנחנו חוששים מנפילת אבנים או פגיעה בבית שלנו
להפגש עם עו"ד לצורך הגשת תביעה מתאימה. בכל שאלה נוספת ניתן לפנות גם טלפונית
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
יש כאן עוולה אזרחית שמאפשרת לך להגיש תביעה באמצעות עו,ד למתן צו שיפוטי להפסקת המיטרד ולמניעתו וגם לתשלום פיצויים כספייםץ בכל שאלה אחרת ניתן לפנות גם טלפונית ...
המשך תשובה