שלום, אנחנו גרים בבית פרטי שנמצא בעלייה. מאחורי הבית יש קרקע גבוהה שעוד השכן לא בנה בה בית. השכן פנה אלינו לבניית גדר משותפת. הסכמנו. התחלנו את החפירות, אחרי החפירות -כרגע יש תהום של 3.5 מטר נזכר שאינו מוכן להתחלק בחצי מהסכום- מוכן 20 אחוז או שלא. הפסקנו את העבודה. מה האפשרויות? כרגע אנחנו חוששים מנפילת אבנים או פגיעה בבית שלנו
להפגש עם עו"ד לצורך הגשת תביעה מתאימה. בכל שאלה נוספת ניתן לפנות גם טלפונית
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
המשותף לצורך ביצוע וסיום השיפוץ שלך, כולל להשתמש במעליות ובכל האזורים המשותפים ובלבד שאינך גורמת נזק ובלבד שתנקי ותשיבי את המצב לקדמותו בתום השיפוץ, וכל עוד אינך משתמשת בחניה פרטית או ברכוש פרטי של מי...
המשך תשובה