שלום וברכה , אנו גרים בבניין 6 קומות . החניה שלי הינה מתחת לקו חלונות של 6 שכנים. היונים\ציפורים יושבות על החלונות\מזגנים וזה גורם לכך שיש צואה רבה על המכונית שלי ואני לא יכול להחנות בחניה שלי וחונה ברחוב . פניתי לוועד הבית בבקשה להזמין מתקין לדוקרנים של יונים על חלונות השכנים על מנת שאוכל להחנות במקום חנייתי . הם בקשו ממני לברר באם זו חובת השכנים להשתתף או שמא מדובר במקרה פרטי ואני צריך לשאת בעלויות . אודה לכם על תשובה משפטית יום טוב ובשורות טובות לכולם
לשאת בעלות אם השכן יסכים להצבת דוקרנים על אדן חלונו.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
הדרישה כי אתה תישא בעלויות העתקת ציוד רועש היא על פניה מופרכת. ממליץ לך כי עו"ד מטעמך ינפיק לו מכתב דרישה והתראה בטרם הגשת תביעה ויאפשר לו להגיב. בכל שאלה אחרת ניתן גם טלפונית ...
המשך תשובה