שלום הבנין מונה 10 דיירים. לפני כחודשים ביצענו זיפות לגג וכל שכן שילם ב 3 תשלומים לבעל המקצוע. חוץ משכנה אחת שלא העבירה כסף וכל פניה אליה מלווה בתירוץ אחר (בנתיים שכן וועד הבית ספג את החלק של השכנה על מנת לבצע את זיפות הגג) שאלתי היא מה ניתן לעשות? (שיחה ונסיון להסביר שהגג זה חלק משותף ואליה לשלם לא עוזרים) האם ניתן לפנות לעו"ד על מנת שיטפל בנושא והאם אפשר לחייב אותה בהוצאות עו"ד שאלה נוספת אנחנו מעונינים לסייד את חדר המדרגות ושוב אותו סיפור היא לא מעונינית לשלם ולכן העבודה לא מתבצעת איך ניתן להתמודד עם כזו שכנה תודה
ולמנות עו"ד. בכל שאלה נוספת ניתן לפנות גם טלפונית
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
העיריה היא בעלת דירה. לפי שתארת, אין עילת תביעה נגד העירייה אלא נגד מי שבנה ללא היתר, מי שהשתלט, ומי שמקים רעשים. בכל שאלה אחרת ניתן לפנות גם טלפונית. בברכה, עו"ד עודד פרץ ...
המשך תשובה