שלום, הלשינו לשכניי שאני זו שמזמינה משטרה כל פעם שהם מבצעים עבירות רעש בלילה, דבר שהם עושים לעיתים קרובות. מאז הם החלו להטריד אותי בצורה מאיימת, וגם לאחר קבלת קנס על רעש והגשת תלונות במשטרה על איומים, הם ממשיכים. מדובר במשפחה שלמה שמבצעת את האיומים והרעש, הורים ובני נוער. פוחדת לחזור הביתה ולא מרגישה בטוחה בביתי ואזור מגוריי. אשמח לעזרה

שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
בניה אך ללא חתימות של לפחות 2/3 מהדיירים, הרי שעליכם להפגש עם עו"ד כדי שיגיש תביעה להריסת הבניה הבלתי חוקית. גם אם הבניה חוקית לגמרי, על השכן חובה לנקות את שטחו כך שלא ייגרם משטחו נזק או עוגמת נפש לאח...
המשך תשובה