לכבוד - עו"ד מנהל הפורום שלום רב האם זה תקין וכשיר שכדייר עו"ד בבניין משותף רב קומות אני מוציא מכתב הודעה התראה לדיירי הבניין (בלוח מודעות) לשלם השתתפות תיקון צינור משותף (קטע צינור לפני שעון) שתיקנתי על חשבוני בשל חוסר כסף בקופה ובעית תזרים מצד דיירים או אני חוטא ויש נוהל / תקנה אחר ? בתודה ובברכה בכבוד רב

להבנתי ומבלי להתחייב נראה לי שאין מניעה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
חוות דעתו איננה פסק דין ואיננה מחייבת. אם מוכחש שזה מגיע מאותה הדירה, אז אין חובה לשלם. כדאי שתפגשו עם עו"ד. בכל ענין אחר אפשר גם טלפונית ...
המשך תשובה