שלום, יש לי שכנים בקומה שאופן קבוע משאירים זבל (אל תוך הלילה, אל תוך השבת וכו') מיותר לציין שהריח של הזבל שמונח בקומה לא כ"כ טוב. לאחר מכן לרוב הזבל מטפטף וככה הם הולכים איתו בקומה, במעלית ובלובי. בנוסף, מדובר על שכנים מעשנים שלרוב זורקים את בדלי הסיגריות לפני שנכנסים לדירה בחדר המדרגות. מה אני יכול לעשות עם בעיה זו? (ניסיתי לדבר איתם אך זה לא עזר) האם אפשר להתמודד אם זה איכשהו?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
לפנות להפגש עם עו"ד על מנת שיבדוק מסמכים וינפיק לשכן מכתב התראה לפני תביעה ואז תביעה. בכל שאלה ניתן גם טלפונית. בברכה, עו"ד עודד פרץ ...
המשך תשובה