שלום, יש לי שכנים בקומה שאופן קבוע משאירים זבל (אל תוך הלילה, אל תוך השבת וכו') מיותר לציין שהריח של הזבל שמונח בקומה לא כ"כ טוב. לאחר מכן לרוב הזבל מטפטף וככה הם הולכים איתו בקומה, במעלית ובלובי. בנוסף, מדובר על שכנים מעשנים שלרוב זורקים את בדלי הסיגריות לפני שנכנסים לדירה בחדר המדרגות. מה אני יכול לעשות עם בעיה זו? (ניסיתי לדבר איתם אך זה לא עזר) האם אפשר להתמודד אם זה איכשהו?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
עילות תביעה נפרדות, לרבות לפיצויים כספיים, צו הריסה ומניעה, הוצאת דיבה ולשון הרע. אתם צריכים לפנות להפגש עם עו"ד. בכל שאלה אחרת ניתן גם בטלפון ...
המשך תשובה