ביום שישי השכנה עשתה מסיבה מהשעה 12 בלילה עם מוזיקה ולפחות 30 אנשים בשעה 1:30 לפנות בוקר הזמין אחד השכנים משטרה ואלה הגיעו ב 2 וחצי לערך , יום שבת לאחר צאת השבת הוציא השכנה למרפסת רמקולים ענקיים והשמיע בפול ווליום מוזיקת טראנס , שנגשנו אליה כמה שכנים לשוחח , היא צעקה שמהיום והלאה היא תשמיע מוזיקה מהשעה 9 עד 11 כדי להעניש את השכונה , לטענתה רק אם נשלם את דוח המשטרה 300 שח ונביא לה את "המלשין " ולאחר התנצלות שלו רק אז היא תפסיק עם הטרור המוזיקה שלה , מה עושים ? עצה ?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שיגיש תביעה כנגד אילו שלא משלמים דמי ועד בית. לדיירים אסור לקזז או למנוע דמי ועד אפילו יש להם טענות נכונות לגבי נזילות. אם הועד מכחיש או לא יודע שהנזילות הן מהרכוש המשותף של הבניין אלא מדירה אחרת אז...
המשך תשובה