שלום,אני גרה בביניין קומות בקומה ראשונה ,בקומה מעליי יש שכנה משוגעת שבאופן קבוע שופכת מים עם סבון מחלונות המטבח שלה שכמובן נמצאים מעל חלונות המטבח שלי לכן כל המים נכנסים לי לבית ומלכלכים את החלונות שלי,כבר הערתי לה על כך פעם והחצופה אמרה שזה שיטת הנקיון שלה ושאני אסגור את החלונות,בקשתי ממנה שלפחות תודיע לפני אבל זה לא קורה ..מיואשת ,מה אפשר לעשות?
שאלה נוספת ניתן לפנות גם טלפונית
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
כזו לתשלומי ועד בית. שנית, עילה בלשון הרע והוצאת דיבה, ושלישית, תביעה למתן צו הרחקה ומיעת הטרדה מאיימת. אציע כי תפנה להפגש עם עו"ד. בכל שאלה ניתן גם טלפונית ...
המשך תשובה