בגינת השכן שצמודה לגינה שלי יש 3 עצי אורן גבוהים שהענפים שלהם פונים לגינה שלי. בשלג הכבד שירד ב 2013 ענפים רבים קרסו והם נראים כתלויים על בלימה ומהווים סכנה למי שנמצא בגינה שלי. פניתי לשכן פעמים רבות ובקשתי שיגזום את הענפים תשובתו היתה שרק אם אשתתף איתו בהוצאות הוא יגזום. איך אני יכולה לחייב אותו לגזום והאם יש לי עילה לתביעה תודה
שקיימת עילת תביעה. בכל שאלה נוספת ניתן ליצור קשר גם טלפוני.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
בחשמל וללא תשלום כלשהו. תבקש את כספך חזרה. אם לא מחזירים לך כספך כן צריך לתת לך קבלה ואולם לא הייתי מציע לך להקים מהומה רבתי על ענין כה פעוט. המדובר בשכנים שלך, אחרי הכל ...
המשך תשובה