היי יש לי עסק בבניין והשכנה מנסה להתנקל לנו כל הזמן כימלא מוצא חן בעיניה שיש לנו עסק בבניין. והיא נכנכה לכניסה למחסןמשלי כשאחד מהעובדים שלי נכנס אליו וצילמה אותו במחסן . אני מעוניינת להגיש נגדה תלונה על הסגת גבול . בנוסף הסיבה שהיא נכנסה זה כדי להעביר את התמונה לרשויות כיוון שטרם קיבלנו אישור על המחסן. היא עושה זאת בכוונה להרע ולפגוע בנו כי חושבת שנסתלק משם . מה הפעולות האפשריות מבחינת הסגת גבול ? תלונה במשטרה ו...? אני יכולה ללכת לתבוע בהליך קצר? מה תובעי8 ? תודה רבה

גם טלפונית
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
בניה אך ללא חתימות של לפחות 2/3 מהדיירים, הרי שעליכם להפגש עם עו"ד כדי שיגיש תביעה להריסת הבניה הבלתי חוקית. גם אם הבניה חוקית לגמרי, על השכן חובה לנקות את שטחו כך שלא ייגרם משטחו נזק או עוגמת נפש לאח...
המשך תשובה