יש לי דירה מושכרת שהתגלה בה נזילה של ביוב בפינה מכוון שיש ללי בטוח הזמנתי אינסטלטורים מתאמם והם אמרו שזה באחריות הועד וכי הם מסרבים לתקן הם גם הכינו דוח.פניתי לועד והם מסרבים לתקן הבאתי אינסטלטור נטרלי וגם הוא אמר בודאות שזה אחריות הועד והם בשלהם מסרבים לקחת אחריות האינסטלטור בסוף התיקון יכיו דוח וצלומים שמוכיחים שזה אחריות הועד מה עושים בברכה
עם עו"ד ולהגיש תביעה. בכל שאלה נוספת ניתן גם בטלפון
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
באחריות כל בעלי הדירות ביחד ולא שלך לבד. לגבי האיום, אם הוא ימומש וייגרם לך נזק בצורה של קונה פוטנציאלי ששינה דעתו בשל האיום, הרי שאז תהא לך עילת תביעה. ...
המשך תשובה