שכן שעבר דירה ועזב את הבנין, השתלט על מחסן בלי ידיעת הדיירים ומסרב לפנותו, ההשתלטות על המחסן נודעה לנו רק באסיפת הדיירים האחרונה לאחר שהנ"ל התבקש לפנות אופניים שהשאיר בחדר העגלות. הוא איים שלא נעז לנגוע בדברים שאיחסן ב"מחסן" שנמצא בקומת המקלט, שעד למועד זה לא היה ידוע כלל לדיירים שיש מחסן בבנין. הוא נעל את הדלת עם מנעול, ואנו חוששים לפרוץ את הדלת ולדעת מה מאוחסן בכלל שם. מה אפשר לעשות?
שיגיש תביעה מתאימה. בכל שאלה נוספת ניתן לפנות גם טלפונית.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
נדמה שזה לא חוקי. הסיבה לכך היא שמדובר בתחזוקה של רכוש משותף לכולם ולכן כולם צריכים להשתתף בהכל, וזה ממש לא רלבנטי שבמקרה זה עובר בשטח שלך, ולכן, בהתאמה, אתה לא צריך להיות מקופח כתוצאה מכך. ...
המשך תשובה