במגרש סמוך לגרש בו נמצא הבית שלי כדו משפחתי. בנה השכן מבואה למדרגות היורדות מביתו בקומה השניה. המבואה והמדרגות מגיעה עם החריגה למגרש שלי שלא לדבר על חריגה מקווי הבניין שלו לבין הגדר שביננו. הבנייה נעשתה לפני הרבה שנים כאשר התגוררו בבית ההורים ז"ל של אשתי. אני הגעתי לבית לפני כשנתיים בעקבות השכרת הבית ולאחר מכן התחתנתי עם בת ההורים. הבעיה התעוררה אצלי בעקבות נסיונות למכור את הבית ובריחת קונים עקב החריגה הזאת. בידי צילום אויר שנעשה ע"י עיריית טבריה, המראה את החריגה בצורה מושלמת

שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
זה משנה אם הוא מבוטח כן או לא. הדירה שניזוקה לא חייבת לתבוע שום חברת בטוח אלא רק את ועד הבית ואז אם ירצה ועד הבית הוא יתבע את חברת הבטוח שלו, ככל וקיימת. אני מציע כי תפנה דחוף להפגש עם עו"ד. בכל שאל...
המשך תשובה