שלום רב אני גר בבניין משותף בן 8 קומות אחד הדיירים הפך את המקלט לבית כנסת בלי לקבל חתימות מכל הדיירים יש דיירים שמסרבים בתוקף שאלה כמה אחוזים מהדיירים צריך שיסכימו ולמי צריך לפנות בשביל לפתור את הבעיה תודה

לפנות להפגש עם עו"ד כדי להגיש תביעה. בכל שאלה נוספת אפשר גם בטלפון
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
לדייר כי אם ימשיך לחסום חניות הרי שתשקול לבטל לו את החוזה או לא להאריך לו את החוזה ותאמר לו כי אם הוא טוען שעושים לו רעש הרי שהוא יכול להגיש תביעה אבל אסור לו לקחת החוק לידיו או לאיים או לחסום חניות. ...
המשך תשובה