אני גרה בקומה 3 בבניין בן 5 קומות השכנה מולי באותה קומה מניחה גרוטאות, מדפי ארונות, מסך מחשב , לול של תינוק, 2 עגלות תינוק בלובי המשותף וחוסמת מעברים ומסכנת את ילדי ממדפי הארון, היא מסרבת לפנות החפצים . האם אוכל לתבוע על עוגמת נפש ופיצוי כספי?

שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
מדובר ברעש בדציבלים אסורים ו/או מתמשך הרי שתוכלו לפנות להפגש עם עו"ד ולהגיש תביעה מתאימה. רצוי לפני כן לפנות בעל פה וליידע את הנתבעים הפוטנציאליים כי אם הרעש יימשך הרי שתאלצו להגיש תביעה. בכל שאלה נוס...
המשך תשובה