שלום היות ואני גר בבניין משותף של 12 שכנים דייר שגר בקומת קרקע החליט לחפור בחצר גינה הצמוד לדירה כנירה בלי מהנדס ובלי התר פניתי לדייר ולא עזר פניתי לעיריה ועשו לו צו הפסקת עבודה ועכשיו מה תהליך עיריה לא מטפל בו והוא לא מחזיר את החפירה ואני מפחד אולי היסודות נפגעו תודה

לא ברורה לגמרי ובכל שאלה נוספת ניתן לפנות גם בטלפון
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
קויים ולא בוצעו תיקונים בכלל או כפי שצריך הרי שאתה צריך להפגש עם עו,ד כדי שינקוט בהליך משפטי מתאים נוסף. לגבי הפיצוי הכספי, עוה,ד שתפגש איתו ידע כיצד לפעול גם בעניין זה. בכל שאלה ניתן לפנות גם ט...
המשך תשובה