השכנה מלמעלה עושה שטיפה של מרפסת וחלונות ובכוונה שופכת מים מלוכלכים על המרפסת וחלונות שלי.כשפניתי עליה -מסרבת לדבר ,מבקשת לא להפריעה כי זה בית שלה והיא תפנה למשטרה אם הפריעה לה (לא מוכנה לדבר בשום פנים ) ומרגע שיודעת שמה שהיא עושה זה עושה נזק -ממשיכה לעשות עוד יותר בכוונה. מה לעשות?למה אני צריכה לסבול את זה רק בגלל שאני גרה מיתחתיה? תודה מראש
לא עומדת בחובותיה ניתן להגיש נגדה תביעה לרבות למתן צו מניעה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
נדמה שזה לא חוקי. הסיבה לכך היא שמדובר בתחזוקה של רכוש משותף לכולם ולכן כולם צריכים להשתתף בהכל, וזה ממש לא רלבנטי שבמקרה זה עובר בשטח שלך, ולכן, בהתאמה, אתה לא צריך להיות מקופח כתוצאה מכך. ...
המשך תשובה