הוריי הקשישים והחולים גרים בדירה בבעלותם. השכן התלונן על רטיבות בדירתו אך אינו מוכן לפתוח את דירתו בפני בעל מקצוע שיעריך את המצב אלא פנה כבר לעורך דין. הוריי קיבלו מכתב שעליהם לתקן מייד. הם בהיסטריה ואני לא יודע אם אני צריך להתערב ולפנות לעורך דין השכן . מה עליי לעשות ?

שאלה נוספת ניתן גם בטלפוון
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
להיות במקום המיועד לו ע"פ המפות והתכניות, ויפה שעינית בגמושקה אבל אין די בכך ועליך לפנות להפגש עם עו"ד. לפי שתיארת, אתה כן רשאי לדרוש כאמור מהשכן ואם מסרב הרי שניתן להגיש תביעה. יחד עם זאת אסור לך עד ...
המשך תשובה