עישון בחדר המדרגות בקומה מתחתי, והריח נכנס לתוך הדירה שלי (שכורה). בנוסף מעשנים מדי פעם במעלית ובלובי. פשוט סיוט לעבור שם, בעיקר עכשיו בחורף. בשיחה עם המעשן הוא טען שזה שטח משותף גם לו. הזקן מוועד הבית לא עושה הרבה ובעיקר מנסה להימנע מבעיות. מה אפשר לעשות? לצלם את המעשן ולתבוע אותו? תודה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
בידי השכן שלך היתר בניה? העניין הזה הוא מורכב ואתה צריך לפנות להפגש עם עו"ד כדי שיבדוק מיסמכים ומפות וכיו"ב. לגבי שאלתך השניה, היות והשכן סירב לבקשתך להזיז צינורות ניקוז הרי שנגרם לך נזק וגם פה אתה צר...
המשך תשובה