שלום אני גר בחיפה בנין בן 2 קומות דירה נמכרה לפני חצי שנה ונהפכה ל2 דירות ללא אשור מאף אחד האם זה חוקי פשוט חולקה ע״י קיר גבס ו2 דלתות נפרדות כיצד מתמודדים עם זה ??? נאמר בעירייה כי לא מתעסקים בסכסוך דיריים ואנחנו ממש לא מסוכסכים לא מכירה בכלל את בעלי הדירה הדירות ומ שכרות
קיימת עילת תביעה לכאורה. עו"ד עודד פרץ.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
לשיחה עימו אחרת זה עלול להוות האזנת סתר. אסור לך לצלם דלת כניסה של השכן. יתירה מכך, מצלמה כזו לא תסייע לך ממילא להוכיח לבית משפט כי הרעש הוא בלתי חוקי ומה שצריך למטרה זו זה חוות דעת מומחה אקוסטיקה שכו...
המשך תשובה