שלום אני גר בחיפה בנין בן 2 קומות דירה נמכרה לפני חצי שנה ונהפכה ל2 דירות ללא אשור מאף אחד האם זה חוקי פשוט חולקה ע״י קיר גבס ו2 דלתות נפרדות כיצד מתמודדים עם זה ??? נאמר בעירייה כי לא מתעסקים בסכסוך דיריים ואנחנו ממש לא מסוכסכים לא מכירה בכלל את בעלי הדירה הדירות ומ שכרות
קיימת עילת תביעה לכאורה. עו"ד עודד פרץ.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
לגבי שאלתך בדבר היותך צעיר וחסון אל מול היותה מבוגרת ונכה שכן לא מדובר בעניין משפטי. למשטרה אין סמכות לטפל בעניין זה אלא רק לבתי המשפט. בכל שאלה נוספת ניתן לפנות גם טלפונית. ...
המשך תשובה