לשכן למעלה יש נזילה בריצפת האמבטיה. הנזילה הזאת גרמה לי לרטיבות בתקרת האמבטיה שלי. בעל הדירה למעלה תיקן את הנזילה שלו, והסכים לתקן את הנזקים בתקרה שלי אבל בפועל אני רודף אחריו כבר חודשים וכל פעם הוא אומר שהוא ייתקן אבל לא מתקן. ברור לשניהם שאחריות התיקון עליו אבל הוא לא עושה את זה... האם יש לי עילה לתביעה ובכלל כדאי לי לתבוע?

להפגש עם עו"ד. בכל שאלה נוספת אפשר גם טלפונית
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שגרם לנזק הרי שמכאן נובע כי העלות היא עליכם. לגבי השאלה השניה- תלוי באיזה צינור מדובר והיכן הוא אמור להיות ממוקם לפי תוכניות הבניין והמפות והתשריטים. ...
המשך תשובה