שלום רב אני בעל דירה בדו משפחתי בחלק הקדמי ישנה דרך גישה לדירה השנייה הפנימית אשר מוגדרת כזיקת הנאה למעבר לדיירים שגרים שם. בחלק שלי ישנה יחידת מגורים אשר הכניסה ליחידה נמצאת בדרך הגישה. הדיירים בדירה השנייה (הפנימית)רוצים לחסום את דרך הגישה בשער ובכך למנוע את הגישה ליחידה השייכת לי אשר בשום מקרה לא פוגעת בדרך כל שהיא בזכותם למעבר ברגל או ברכב. שאלתי היא האם מותר להם לבצע זאת תודה

להפגש עם עו"ד כדי שיבדוק בטאבו וברשויות וכולי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
בניה אך ללא חתימות של לפחות 2/3 מהדיירים, הרי שעליכם להפגש עם עו"ד כדי שיגיש תביעה להריסת הבניה הבלתי חוקית. גם אם הבניה חוקית לגמרי, על השכן חובה לנקות את שטחו כך שלא ייגרם משטחו נזק או עוגמת נפש לאח...
המשך תשובה