שלום. יש מספר עניינים עם שכן שאני שוקל להגיש תביעה. 1. פיצוי על עלות אינסטלטור לפינוי מגבונים מבור ניקוז שגרמו להצפה בדירתי. הבור משותף רק לדירה שלי קומה א ולדירת השכן שמעליי. דירתי אינה מאוכלסת מזה קרוב לשנתיים. 2. השתלט על מחסן משותף. 3. לא משלם דמי ועד באופן סדיר שאלות - מה מאלו ניתן לתבוע כדייר (ולא כוועד) ? - מה מאלו ניתן גם אצל המפקח וגם בתביעות קטנות ? - הדירה מוצעת למכירה. האם זכות התביעה פגה עם הפסקת היותי בעל הנכס, בין אם הגשתי אותה לפני או אחרי שמכרתי. תודה

כדאי שתפניה להפגש עם עו"ד. בכל שאלה אפשר טלפונית
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שיגיש תביעה כנגד אילו שלא משלמים דמי ועד בית. לדיירים אסור לקזז או למנוע דמי ועד אפילו יש להם טענות נכונות לגבי נזילות. אם הועד מכחיש או לא יודע שהנזילות הן מהרכוש המשותף של הבניין אלא מדירה אחרת אז...
המשך תשובה