היי, אנחנו 3 דירות בקומה, הדירה שלידנו מוציאה באופן קבוע שקיות זבל מלאות בכל טוב ( אוכל, טיטולים ושאר ירקות) ומניחים אותן במבואת הקומה סמוך לדלת שלהם. הריח הופך לבלתי נסבל, ממש כמו לגור במזבלה , לפעמים אותה שקית יכולה להישאר גם ימים שלמים. ביקשנו ופנינו אליהם אינספור פעמים ( 2 הדירות האחרות) בהודעות, בטלפונים, גם פנים מול פנים. הם לא מתייחסים וממשיכים בשלהם. מה ניתן לעשות ? האם ניתן לתבוע?

שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
אתה צריך בדחיפות לפנות להפגש עם עו"ד. אל תשכור בשלב זה אף איש מקתצוע ואל תשלם לו דבר אלא כאמור תפנה להפגש עם עו"ד. בכל שאלה אחרת ניתן גם טלפונית. בברכה, עו"ד עודד פרץ. ...
המשך תשובה