שכרתי קומה בבנין עם מעלית עבור בית הכנסת ואולם, השכנים ששוכר הקומות העליונות היו לו כל מיני טענות לגבי ניקיון וסגרו את המעלית בקומה שלי , בית הדין חייב אותם לפתוח ולבסוף אמרו השכנים שמסכימים בתנאי שבעל הבניין יפתח דלת לחדר מעליות מהמדרגות (כיום הפתח על הגג שהושכר לדיירים ) ומאז נסחבו עוד חצי שנה ודבר לא נעשה. מה ניתן לעשות?

לצור קשר טלפוני בכל שאלה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
בתים אשר החליטו ו/או הורו ו/או כנגד השכנים שבעצמם שמו את צינורות הניקוז המדוברים ולכן עליך לפנות להפגש עם עו"ד. בכל שאלה נוספת ניתןגם טלפונית ...
המשך תשובה