שלום! אני גר בבית פרטי עם חצר פרטית שלי.יש לי קו ביוב בחצרי שמתנקזת לביוב העירוני לפי תכנית ולפי החוק. וזה כבר 20 שנה.לשכן אין קו ביוב. האם לעיריה יש זכות לחבר את השכן שלי לקו הביוב הפרטי שבחצר שלי ? ללא ידיעתי וללא רשותי? אם כן על סמך איזה חוק ואם לא אז איך אני אגן על עצמי? תודה.
אני מציע כי תפנה למשרד עורכי דין. בברכה, עו"ד עודד פרץ.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
להיות במקום המיועד לו ע"פ המפות והתכניות, ויפה שעינית בגמושקה אבל אין די בכך ועליך לפנות להפגש עם עו"ד. לפי שתיארת, אתה כן רשאי לדרוש כאמור מהשכן ואם מסרב הרי שניתן להגיש תביעה. יחד עם זאת אסור לך עד ...
המשך תשובה