מהדירה שלי בקומה העליונה יורד צינור של מי קולחין שאני התקנתי אותו ישירות לשוחה שבחצר מבלי שאף אחד מהשכנים מהקומות שמתחתי היה מחובר אליו. לאחרונה אחד מהשכנים שמתחתי משפץ את דירתו והוא התחבר אליו פיזית. בעקבות סתימה בצינור פניתי אליו בבקשה להשתתף בהוצאות אך הוא מסרב בטענה שהוא לא מזרים כרגע מים לצינור. האם הוא צודק.

שאלה נוספת ניתן גם טלפונית
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
משאלתך כי החנויות פוצלו ללא היתר כדין ובניגוד לחוק ומכאן שיש לפנות לעו"ד על מנת שיגיש תביעה לסגירת החנויות והשבת המצב לקדמותו. בכל שאלה נוספת ניתן לפנות גם טלפונית. ...
המשך תשובה