שלום רב יש לנו בבניין מעלית והיא פועלת היטב.יש ביקורת תקופתית כל חצי שנה והכל תקין. כמו כן יש חוות דעת של חברת התחזוקה שהמעלית בסדר ותקינה. הקומות העליונות רוצות לשדרג את המעלית האם אפשר להכריח את הדיירים בקומות התחתונות להשתתף בעלות השידרוג של כמה אלפי שקלים אם הם לא מעוניינים בשידרוג ? תודה רבה

שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
לא כי תפעלו בעצמכם. מה שצריך זה שתפגשו עם עו"ד כדי שייעץ לכם וייצג אתכם בתביעה וקודם יוציא מכתב אזהרה. בכל שאלה אחרת ניתן גם טלפונית ...
המשך תשובה