שלום, המרזב של השכן שלי היה מופנה מהגג שלו לחצר שלו, לפני מס' ימים הוא הפנה את המרזב מהגג שלו לחצר שלי ולא מוכן לשנות את זה בטענה שהעירייה אמרה לו לבצע את זה. מה ניתן לעשות בנדון מאחר ואני לא מוכנה בשום אופן שזה יופנה לחצר שלי.

שינפיק לו מכתב אזהרה לפני תביעה ואז תביעה.
בכל שאלה ניתן לפנות גם טלפונית
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
אחד של דירה או בשוכר של דירה הזמין אותו לביתו. אם נאסרת כניסה או שמים לה תנאים, זה לא חוקי ולכן אתם צריכים להפגש עם עו"ד כדי להגיש תביעה. בכל שאלה ניתן להתקשר טלפונית ...
המשך תשובה