לשכן הגובל בגינתינו (בית פרטי) יש עץ פיקוס. העץ נטוע אצלו אבל 80 אחוזים ממנו עברו וצמחו לגינתינו. העץ הגיע לגובה של מעל 15 מטרים. הוא מלא בפירות רעילים אשר נופלים בתוך גינתינו ,על העצים ועל הדשא בכמויות אדירות והורסים כל חלקה טובה. בנוסף הן מדיפים ריח רע של פירות רקובים וממלאים את גינתינו ביתושים ובעטלפים אשר עושים את צרכיהם על הקירות החיצוניים של הבית. הדבר הפך בלתי נסבל. מה עושים? האם ניתן לחייבו לכרות את העץ או לעשות משהו?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
אתה צריך בדחיפות לפנות להפגש עם עו"ד. אל תשכור בשלב זה אף איש מקתצוע ואל תשלם לו דבר אלא כאמור תפנה להפגש עם עו"ד. בכל שאלה אחרת ניתן גם טלפונית. בברכה, עו"ד עודד פרץ. ...
המשך תשובה