לעו"ד שבוע טוב כנציג בבניין משותף החלטתי (א)שאני לא רוצה לשתף פעולה (ב)ולתקן את הנזילה בדירת דייר בקומת מפלס הגג המשותף. *במידה ויהיה ברשותי חתימות דיירים לגיבוי עמדתי האם זה ישחרר אותי מאחריות או רק מרחיב אחריות הדיירים ולא מסייע? *במה כן מסייעות החתימות? בברכה

שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
כזו לתשלומי ועד בית. שנית, עילה בלשון הרע והוצאת דיבה, ושלישית, תביעה למתן צו הרחקה ומיעת הטרדה מאיימת. אציע כי תפנה להפגש עם עו"ד. בכל שאלה ניתן גם טלפונית ...
המשך תשובה