שלום, דירה בקומה ראשונה הייתה של אחי. משום כך בחצר שלי - קומת קרקע הונחו בלוני גז של דירת אחי. אחי מכר דירה. בעל בית חדש רוצה להמשיך שימוש בבלוני גז שבחצרי. אני טוענת שהחצר פרטית שלי ולא ארשה זאת. אין לו מקום להניח בלונים לא מקדימה ולא מאחורי כל האדמה שלי. מה עושים? האם החוק מחייב אותי לתת לו להניח גלוני גז בחצרי? טוען בעל הבית מקומה ראשונה שכמו שהוא מתיר לי להניח דוד שמש על הגג שלו , כך אני צריכה להרשות לו להניח בלוני גז בחצרי. הדבר לא דומה. אני חוששת שהדיירים להם משכיר את הדירה יחליפו גז אצל חפים... מה עושים? תודה רבה רות
פרטית של אחר, אלא אם כן ניתנה רשות. בברכה, עו"ד עודד פרץ.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
בחשמל וללא תשלום כלשהו. תבקש את כספך חזרה. אם לא מחזירים לך כספך כן צריך לתת לך קבלה ואולם לא הייתי מציע לך להקים מהומה רבתי על ענין כה פעוט. המדובר בשכנים שלך, אחרי הכל ...
המשך תשובה