היי אנו שוכרים דירה בבניין משותף, ישנה שכנה שטוענת שאנחנו גורמים לה לנזילה,הבת שלה ובעלה מנתקים לנו את המים כל פעם מחדש על דעת עצמם. לאחר שביררנו שלא מדובר בחוב אלא במעשה ידיהם, ביקשנו שלא יעשו זאת אך הם ממשיכים. האם זהו מעשה לא חוקי? האם בעל הדירה צריך לדבר איתם ולהסדיר את העניין? או שעליי לפנות למשטרה?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
באחריות כל בעלי הדירות ביחד ולא שלך לבד. לגבי האיום, אם הוא ימומש וייגרם לך נזק בצורה של קונה פוטנציאלי ששינה דעתו בשל האיום, הרי שאז תהא לך עילת תביעה. ...
המשך תשובה