שלום רב, השכן שמעלנו גרם לדירתנו נזק בתקרה מנזילות. פנינו למפקח על רישום מקרקעין לעזרה. הנתבע לא הגיע ואף אחד מצדו, והמפקח הורה למשרד עו"הד שאצלו רשומים הבעלים של הדירה למסור לו את הפרטים של הבעלים. המשרד הזה לא הגיב, ולכן המפקח פסק שאין לו כבר מה לעשות בעניין, והורה לסגור את התיק ואמר לנו למצוא דרכים אחרות לפתור את זה. מה האפשרויות שלי בנושא? איך מגישים ערעור על החלטתו? במחוזי בתל-אביב? איך משיגים חוקית את פרטי בעל הדירה?

שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
הטרדה מאיימת. איני סבור כי מחלקת הרווחה היא היעד המתאים לקבלת תלונות מסוג זה אבל ייתכן ואני טועה. אם בכל זאת החלטתם לפנות לרווחה, יש לפרט בזהירות על מה אתם מתלוננים על מנת שחלילה לא תחשפו עצמכם לתביעת...
המשך תשובה