בבנייננו 13 קומות שבהן גרות 85 משפחות. בשתי הקומות התחתונות אין מעלית. הבניין ישן (משנות ה-70) ויש צורך לשפץ את המעליות. מדובר בשתי מעליות שעלות שיפוצן 420,000 ש"ח. נשאלת השאלה האם דיירי שתי הקומות ללא מעלית וכן דיירי קומת הכניסה צריכים לשלם עבור השיפוץ. דיירים אלה משלמים כל העת עבור תחזוקה שוטפת של המעלית. תודה ויום טוב

שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
בידי השכן שלך היתר בניה? העניין הזה הוא מורכב ואתה צריך לפנות להפגש עם עו"ד כדי שיבדוק מיסמכים ומפות וכיו"ב. לגבי שאלתך השניה, היות והשכן סירב לבקשתך להזיז צינורות ניקוז הרי שנגרם לך נזק וגם פה אתה צר...
המשך תשובה