שלום, אני שוכר דירה בבנין, ללא מעלית, לובי וללא חניות. הבנין והחצר מאוד מוזנחים ומלוכלכים. בנוסף, בחשבונות המים אנו משלמים מאות שקלים עבור צריכה משותפת חריגה שלא מטופלת למרות פניות של תאגיד המים לוועד הבנין. ידוע לי שבחשבון הועד יש יתרה של עשרות אלפי שקלים. ועד הבית מסרב לפרט כמה כספים גבה ועל מה הם מוצאים. מה אני יכול לעשות?

לועד מכתב אזהרה לפני הגשת תביעה.
בכל שאלה אחרת ניתן גם טלפוןנית
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
נסיבות, שלא ניכנס אליהן כעת. תנסה להקל כמיטב יכולתך בגבולות הסביר. אם תקבל תביעה או מכתב מעו"ד, תפנה שוב. בכל שאלה אחרת ניתן גם בטלפון ...
המשך תשובה