ייתכן שלאחר שקיבלתי היתר בניה שכנים יוכלו להתנגד לבניה? וזה מפני שאין לי הוכחה על קנין ממוני בשטח ההרחבה. ולפיכך אני אצטרך חתימה של 100 אחוז מבעלי הרכוש המשותף? תודה רבה.
בהכרח כי השטח המדובר הינו שלך באופן בלבדי. לגבי אחוז החתימות הדרוש, אין בשאלתך מספיק נתונים והתשובה תלויה ומורכבת ורצוי כי תיוועץ בעורך דין. בברכה, עו"ד עודד פרץ
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
לעזוב את המקום מאחר ולמשטרה ממילא אין סמכות בענייני רעש. אין מה להתרגש או להלתץ יותר מדי. אין חובה לאפשר לשוטר דריכת רגל בתוך מפתן דירתכם וניתן לצאת אליו החוצה ולבקש ממנו לעזוב בחדר המדרגות וכך הילדים...
המשך תשובה