שלום ! אני גרה שכונת הוילות // שכנים שלנו השכירו יחידה ,מתחת לבית שלהם // כניסה של היחידה קרובה לכניסה שלי // בחור השוכר מהם מפרסם את היחידה כיחידה לכמה שעות לזוגות אוהבים כל יום מגיעים לשם כל מיני אנשים למטרה ברורה // כל זה מתרחש לידינו יש לנו ילדים קטנים שרואים את זה // יותר מזה הם סגרו אתה מדרכה המשותפת ו בתוך החלל הסגור יכניסו ג'קוזי . //ניסיונות לפנות למועצה לא עזרו // מה עושים ?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
ניתן להגיש תלונה במשטרה וגם מהווה לכאורה עוולה אזרחית ולכן ניתן להגיש תביעה בגין הנזק אשר נגרם. בכל שאלה אחרת ניתן ליצור קשר גם בטלפון ...
המשך תשובה