שלום יעקב. אני גר בבניין משותף שחלק מהדירות בבעלות פרטית וחלק בבעלות מדינה (עמידר) יש לי שכנה אחת שמפרה את הסדר בבניין עם זה לכלוך רעש ומה לא . עכשיו השאלה שלי מה אני יכול לעשות מבחינה משפטית ? (היא דיירת עמידר) במידה וזה אינו הפורום אנא הפנה אותי לפורום המתאים. תודה ויום טוב .
השכנה הינה דיירת עמידר או לא. עילתך לכאורה עומדת ללא קשר לעמידר. בברכה, עורך דין עודד פרץ.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שתפנה להפגש עם עו"ד כדי שלכל הפחות ינפיק מכתב התראה לוועד על מנת שדברים יהיו ברורים ומתועדים. בכל עניין אחר ניתן לפנות גם טלפונית ...
המשך תשובה