בניתי בית לפי היתר בניה שקיבלתי לפי חוק, סיימתי את השלד ואני בשלב הטיח, ישנו קיר שגובל עם השכנים שלי (בקו אפס) שאותו אני רוצה לטיח, השכנים מסרבים שאכנס להעמיד פיגום על מנת שאבצע את הטיח. האם זה חוקי ? האם ניתן לחייב אותם לאפשר לי להיכנס להעמיד את הפיגום? אני אובד עצות תודה

שאלה אחרת ניתן גם טלפונית
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
צריך לשלם מאחר ועסקינן לכאורה ביצירת משהו חדש יש מאין או בשידרוג ולא בשמירת המצב הקיים. בכל שאלה אחרת ניתן גם טלפונית ...
המשך תשובה